Geliştirici etkinliği ve yeni kullanım senaryoları oluşturmasıyla gündeme gelen Cardano, yapılan bir marka araştırmasına göre yatırımcıları arasında özel bir bağ kurmayı başardı.

MBLM’nin 2022 marka yakınlığı çalışması, Cardano (ADA) en iyi kripto para markası olduğunu ortaya koydu. Genel suralamada 26. sırada bulunan Cardano, 30. sıradaki Bitcoin’i (BTC) geride bıraktı. Listede bulunan diğer kripto paralar 111. sırada Polkadot (DOT) ve 120. sırada Ethereum (ETH) oldu.

Orijinal adıyla MBLM Top Brand Intimacy 2022, büyük markalara odaklanan ve tüketicilerin tercih ettikleri markalarla nasıl duygusal bağlar kurduğunu değerlendirmek için yapay zeka gibi teknolojik araçlar kullanan bir çalışmadır.

Çalışma Cardano’nun yatırımcılarıyla güçlü duygusal bağlar kurmasını «çoğunluk için fırsatlar oluşturmak ve olumlu küresel değişim getirmek için gerekli araç ve teknolojilere sahip, yenilikçiler ve vizyonerler için bir blok zinciri» olmasıyla açıklıyor.

Marka Yakınlık Sıralamasının ilk 5’ini sırasıyla Disney, Tesla, Apple, Sony ve Youtube oluşturuyor. 19 farklı sektörün temsil edildiği listeye kripto para sektörü ilk kez dahil olurken genel toplamda 8. sırada yer aldı.

Çalışma, kullanıcıların geleneksel finansal hizmetlerden hoşnutsuzluğu nedeniyle alternatiflere yöneldiğinin altını çizdi.

Araştırma linki: https://mblm.com/lab/brandintimacy-study/rankings/

Bu içerik bilgilendirme amaçlı olup yatırım tavsiyesi içermez. Yatırımcılar, kayıp risklerini göze alıp kendi sorumluluklarında hareket etmelidir. Herhangi bir yatırım yapmadan önce geniş kapsamlı araştırma yapmanızı tavsiye ederiz.

Paylaş.
Exit mobile version