Pandemi ile birlikte yıldızı parlayan sektörlerin başında dijital pazarlama sektörü geliyor. 2020 yılında büyük bir ivme kazanan dijital pazarlama sektörü, 2021 yılında da bu artışı sürdürdü ve son 2 yıldır her yıl ortalama yüzde 30 oranında büyüme kaydetti.

2021 yılı ilk 6 ayında 3.1 milyar TL’ye rakama ulaşan dijital pazarlama yatırımları, özellikle oteller, turizm acentaları, hava yolu ve kara yolu taşımacılığı yapan şirketler özelinde arttı.

Google araştırmasına göre, 2022 yılında dijital reklam stratejileri ve akıllı reklam teknolojileri sayesinde dijital reklamların satışa etkisinin yüzde 30 oranında olacağı öngörülüyor. Bu yüzden 2022 yılında dijital pazarlama sektöründe rekor büyüme rakamlarına ulaşacağı bir yıl olabilir. 2 yıldır istikrarlı şekilde büyüme kaydeden sektör 2022 yılında da bu büyümeyi sürdürebilir.

2022 yılında dijital pazarlama sektörünün yüzde 35 oranında büyüme sağlayacağını söyleyen Dijital Pazarlama Okulu Kurucusu Yasin Kaplan, “Oteller, turizm acentaları, hava yolu ve kara yolu taşımacılığı yapan şirketler, 2021 yılında dijital reklam harcamalarını önceki döneme göre yüzde 80 artırdı. 2022 yılında özellikle eğitim, perakende ve gayrimenkul sektörlerinin dijital pazarlamaya daha çok yatırım yapacağını düşünüyoruz. Dijital reklam alternatiflerinin artacağı 2022 yılında, sektör yüzde 35 oranında büyüme sağlayacak” dedi.

Paylaş.
Exit mobile version