Markalara dijital pazarlama stratejisi sunan MooF Digital, Yandex ile Türkiye partnerliğini konusunda işbirliğine imza atarak performans odaklı hizmetlerini daha geniş bir kapsama taşıdı.

MooF Digital Agency Kurucusu Yasin Kaplan, Yandex’in pazarlama araçlarının tüm internet kullanıcılarına ulaşabildiğine dikkat çekerek, “E-ticaret siteleri de daha fazla satış rakamlarına ulaşmak adına Yandex’in reklam stratejisini benimsiyor” dedi.

MooF Digital Agency Kurucusu Yasin Kaplan, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, Yandex’in Türkiye ve dünya genelinde yeni reklam teknolojilerini kullanmaya, geliştirmeye ve uygulamaya devam ettiğini belirtti. Yasin Kaplan, Yandex’in pazarlama aracının yalnızca kendi kullanıcılarına değil, tüm internet kullanıcılarına erişebildiğine dikkat çekerek, “Yandex reklamlarının Türkiye’deki arama ağı pazar payı yüzde 12 civarında olsa da özellikle Rusya pazarında oldukça yüksek bir yoğunluğa sahiptir. Bu durum Rusya pazarını hedefleyen markaların ilgisini çekmektedir. Ancak Yandex’in görüntülü reklamcılık sistemiyle, yalnızca kendi kullanıcılarına değil, tüm internet kullanıcılarına erişebilmektedir. Bu sayede Yandex reklamlarını kullanan bir reklamveren, kullanıcının Yandex’i kullanıp kullanmamasına bakmaksızın internette gezindiği web siteleri, haber siteleri, forum siteleri, sosyal medya mecraları gibi alanlarda reklamlarını gösterebilmekte ve böylece hedef kitleye yönelik kullanıcı verilerini hedefleyebilmektedir. E-ticaret siteleri de daha fazla satış rakamlarına ulaşmak adına bu stratejiyi benimsemektedir” şeklinde konuştu.

Kaplan ayrıca, Türkiye’de yüksek bir kullanıcı kitlesine sahip olan Yandex Navigasyon uygulamasında da reklam planlandığını vurgulayarak, “Yandex Navigasyon, hem marka bilinirliği hem de geri dönüş açısından kullanılabilir mecralar arasında yer almaktadır. Yandex Mail ve Yandex’in Bulut uygulamaları da Türkiye’de yaygın olarak kullanılan uygulamalar arasındadır. Bu uygulamaların içerisinde reklam gösterilebiliyor olması, yine Türkiye’de yüksek bir kullanıcı kitlesine hitap edebilmektedir. Yandex’in pazarlama araçlarıyla başarı elde etmek isteyen firmalar, Dijital Pazarlama Okulu veya MooF Digital’den bu konuda süreç bilgisi alabilmektedir” ifadelerini kullandı.

Paylaş.
Exit mobile version