Dünyaca ünlü kahve zinciri Starbucks, müşteri sadakat programını Web3’e taşımak için Polygon (MATIC) ile iş birliği yapıyor. Yeni girişim, Starbucks müşterilerinin NFT biçiminde dijital tahsil edilebilir parçalar kazanmalarına ve satın almalarına olanak tanıyacak.

Programa katılan üyeler oyun oynayarak veya kahve ile ilgili diğer etkinlikleri tamamlayarak edindikleri puan değerine sahip, satın alınabilinen NFT’ler kazanabilecekler.

Şirket, üyelik programının eşsiz ürünler ve sanatçı işbirliklerinden davetlere ve özel etkinliklere kadar sürükleyici kahve deneyimlerine erişimin kilidini açacağını söyledi.

Yeni girişimleri hakkında konuşan Starbucks CMO’su Brady Brewer, «Üyelerimizi ilk kez sadece Starbucks’a değil, birbirlerine de bağlıyoruz. Web3 teknolojisi daha önce mümkün olmayan deneyimlere ve sahipliklere erişime olanak sağlayacak» dedi.

İş birliği hakkında konuşan Polygon kurucularından Sandeep Nailwal, sektörün önde gelen altyapı sağlayıcılarından biri olarak Polygon’un Starbucks’un Web3’e girişi için ideal bir platform olacağını söyledi. Polygon yakın zamanda web3 alanında iş gücünü %40 oranında artırdığı bildiriliyor.

Bu içerik bilgilendirme amaçlı olup yatırım tavsiyesi içermez. Yatırımcılar, kayıp risklerini göze alıp kendi sorumluluklarında hareket etmelidir. Herhangi bir yatırım yapmadan önce geniş kapsamlı araştırma yapmanızı tavsiye ederiz.

Paylaş.
Exit mobile version