Sabancı Holding iştiraklerinden, teknoloji ve e-ticaret markası Teknosa, 2022 yılının ilk 9 ayında geçen yıla göre yüzde 118’lik büyüme ile cirosunu 10 milyar 789 milyon TL’ye taşıdı. İlk 9 ayda e-ticarette de brüt işlem hacmini (GMV), 1 milyar 597 milyon TL’ye çıkarırken yılın üçüncü çeyreğinde ikinci çeyreğe oranla yüzde 77 artış gerçekleştirdi.

Bu yıl 220 milyon TL tutarındaki yatırımları hayat geçirerek güçlü bir büyüme hikayesi oluşturmayı amaçladıklarını belirten Teknosa Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Timur, 2022 yılı ilk 9 ay sonuçlarını şöyle değerlendirdi:

“Çoklu kanalda gerçekleştirdiğimiz atılımlarla Teknosa’yı kalıcı ve sürdürülebilir büyüme modeline sahip bir şirkete dönüştürdük.Şubat ayında tüketicilerimizle buluşturduğumuz pazaryeri iş modelimizi, sektörümüzdeki farklı ilklerle büyütmeye devam ediyoruz. Pazaryeri iş modelinin yeni bir fazı olarak eylül ayında sosyal ticarete adım attık. Aynı zamanda sosyal ticaretin diğer bir kolu olan ve dünyada yükselen bir trende sahip canlı yayınla ürün tanıtımı ve satışına da başladık. Müşteri deneyiminde bizi farklılaştıran servis alanında da yepyeni hizmetleri hayata geçirerek Türkiye’nin elektronik ürünlerdeki en büyük servis ekosistemini oluşturma yolunda kararlılıkla ilerliyoruz. Müşterilerimize teknoloji konusunda bütünsel bir deneyim sağlamak için uçtan uca hizmet gücümüzü artırmaya ve sektörün Türkiye’deki oyun kurucusu olarak önümüzdeki önemli fırsatları değerlendirmeye devam edeceğiz. İklimlendirme sektöründeki öncü markamız İklimsa ile Güneş Enerjisi Sistemleri (GES) alanında da büyümeyi sürdürüyoruz.”

Dijital bir platforma dönüşme hedefiyle pek çok yeniliğe imza attıklarını ifade eden Teknosa Genel Müdürü Sitare Sezgin de “Şubat ayında dev bir pazaryerine dönüştürdüğümüz teknosa.com’da yeni hizmetlerle müşterilerimize yepyeni bir alışveriş deneyimi sunmaya başladık. ‘Bi’linkle Influencer Sensin’ projemizle teknoloji sever herkes için hiçbir ön koşul olmadan, ürün linklerini paylaşarak nakit kazanç sağlama fırsatı yarattık. Kiralabunu.com ile yaptığımız iş birliğiyle teknosa.com üzerinden 200’e yakın ürün için kiralama hizmetini devreye aldık. Pazaryeri iş modeline dahil olan satıcılarımız için Akbank iş birliğiyle farklı finansman çözümleri geliştirdik. Aynı zamanda seçili mağazalarımızda pazaryeri satıcılarımız da yerini almaya başladı. Haziran ayında tüketicilerimizle buluşturduğumuz müşteri odaklı yeni mağaza konseptimizi farklı mağazalarımızda da yaygınlaştırmak için çalışmalarımızı sürdürüyoruz” dedi.

Bu içerik bilgilendirme amaçlı olup yatırım tavsiyesi içermez. Yatırımcılar, kayıp risklerini göze alıp kendi sorumluluklarında hareket etmelidir. Herhangi bir yatırım yapmadan önce geniş kapsamlı araştırma yapmanızı tavsiye ederiz.

Paylaş.
Exit mobile version