Close Menu
  • Anasayfa
  • Giriş
  • Abone Ol
  • Gündem
    • Ajanda
    • Dünya
    • Etkinlik
    • Kamusal
    • Özel Sektör
  • Para
    • Borsa Döviz
    • Finans
    • Kripto
  • Teknoloji
    • 5G
    • Akıllı Cihazlar
    • Blockchain
    • Mobile
    • Uydu ve uzay
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • CEO Club
    • CEO
    • Etkinlik
    • Markalar
    • Moda – Yaşam
    • Wellness
  • StartUp
    • Gelişmeler
    • Girişimler
    • İnovasyon
    • Melek Yatırımcılar
  • Sektörler
    • Eğlence
    • Enerji
    • Holdingler
    • İhracat – İthalat
    • İnşaat
    • Medya
    • Otomotiv
    • Perakende
    • Sağlık
    • Savunma
    • Spor
    • Tarım
    • Tarım ve Gıda
    • Tekstil
    • Turizm
    • Ulaştırma
  • Bilgi
    • Araştırma
    • Dosyalar
  • Yazarlar
    • Aslı Korkmaz
    • Çetin Ünsalan
    • Fikri Türkel
    • Recep Erçin
    • Serpin Alparslan
    • Tanyel Yılmaz
    • Yavuz Can Yazıcı
    • Zekai Kıran
  • D’konomi TV
MENÜLER
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Künye
  • SSS
  • Hesabım
  • Yasal

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

SON YAZILAR

Dijital çarşının kapısında: Ya girersin ya kaybedersin

24 Aralık 2025

Yapay zekâ 3 yaşında çocuk

23 Aralık 2025

Kapı çalan kadınların sessiz devrimi

17 Aralık 2025
Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube
Dijital Ekonomi
GİRİŞ Abone Ol
  • Anasayfa
  • Gündem
    1. Etkinlik
    2. Özel Sektör
    3. Kamusal
    4. Dünya
    5. Ajanda
    6. Tümünü Göster

    Küçük işletmelerin siber güvenlik açmazı

    5 Aralık 2025

    Türkiye’ye özgü bir yapay zekâ yasası çıkartılabilir mi?

    28 Kasım 2025

    Team Paribu Seninle, Artvin’de çocuklarla buluştu

    27 Kasım 2025

    Dijital Liderlik Akademisi 2026 başlıyor

    26 Kasım 2025

    Asgari Ücret Tespit Komisyonu’nun ilk toplantısı 12 Aralık’ta

    5 Aralık 2025

    Euro Bölgesi özel sektörü son iki yılın en güçlü büyümesini kaydetti

    25 Ekim 2025

    Yunanistan, protestolara rağmen çalışma saatlerini uzatan yasayı onayladı

    17 Ekim 2025

    Çin’de fabrika faaliyetleri yeniden daraldı

    30 Eylül 2025

    Kamu yöneticilerine 30 bin TL’ye varan zam teklifi geri çekildi

    7 Aralık 2025

    Asgari Ücret Tespit Komisyonu’nun ilk toplantısı 12 Aralık’ta

    5 Aralık 2025

    İspanya konsolosluk hizmetlerinde yığılma

    4 Aralık 2025

    Asgari ücret görüşmeleri başlıyor!

    30 Kasım 2025

    Avrupa’da gıda fiyatları ne durumda?

    15 Aralık 2025

    ABD’den 9 ülkeyi kapsayan dev teknoloji ittifakı!

    14 Aralık 2025

    Rus varlıkları süresiz donduruluyor mu?

    13 Aralık 2025

    Financial Times’ın ‘Yılın Kişisi’ seçtiği CEO Jensen Huang kimdir?

    13 Aralık 2025

    Bütçe 11 ayda 1,3 trilyon lira açık verdi

    15 Aralık 2025

    ChatGPT’ye ‘erotik modun’ ne zaman geleceği açıklandı!

    14 Aralık 2025

    Asgari ücret görüşmeleri başladı, bu yıl da masada işçiler yok

    13 Aralık 2025

    AB’den Ukrayna’ya reform listesi

    13 Aralık 2025

    Bütçe 11 ayda 1,3 trilyon lira açık verdi

    15 Aralık 2025

    Otomotivde üretim de ihracat da büyüdü

    15 Aralık 2025

    Kesim kriziyle et fiyatları yeniden yükseliyor

    15 Aralık 2025

    Yapay zekâ, kemoterapiyi yeniden inşa edebilir mi?

    15 Aralık 2025
  • Para
    1. Finans
    2. Borsa Döviz
    3. Kripto
    4. Tümünü Göster

    Bütçe 11 ayda 1,3 trilyon lira açık verdi

    15 Aralık 2025

    Rus varlıkları süresiz donduruluyor mu?

    13 Aralık 2025

    Merkez Bankası, faiz oranını yüzde 38 seviyesine düşürdü

    12 Aralık 2025

    FED politika faizini 25 baz puan düşürdü!

    11 Aralık 2025

    L’Oréal hisseleri düşüşte!

    9 Aralık 2025

    Faiz belirsizliği kripto piyasasını baskılamaya devam ediyor

    12 Kasım 2025

    Yeni bir şirket borsada işlem görmeye hazırlanıyor

    10 Kasım 2025

    Yabancı aralıksız 4 haftadır hisse satıyor!

    3 Kasım 2025

    Kripto kralı Do Kwon’a 15 yıl hapis cezası

    13 Aralık 2025

    Bitcoin yılı düşüşle mi kapatacak?

    9 Aralık 2025

    Binance Kurucu Ortağı Yi He, Eş CEO olarak atandı

    3 Aralık 2025

    Kripto piyasasında güçlü toparlanma

    3 Aralık 2025

    Bütçe 11 ayda 1,3 trilyon lira açık verdi

    15 Aralık 2025

    Rus varlıkları süresiz donduruluyor mu?

    13 Aralık 2025

    Kripto kralı Do Kwon’a 15 yıl hapis cezası

    13 Aralık 2025

    Asgari ücret görüşmeleri başladı, bu yıl da masada işçiler yok

    13 Aralık 2025
  • Teknoloji
    1. Mobile
    2. 5G
    3. Akıllı Cihazlar
    4. Yazılım
    5. Blockchain
    6. Tümünü Göster

    40 bin çalıntı telefonu Çin’e gönderen çete çökertildi

    7 Ekim 2025

    Mikro işletmeler ve KOBİ’lere dijital dönüşüm desteği

    18 Şubat 2025

    Telefon kiralamada dikkat edilmesi gerekenler

    23 Ağustos 2024

    PeP Mobil ile “Tek Uygulama, Tüm Finansal Dünya’’

    7 Aralık 2023

    Türkiye 5G’ye geçiyor!

    17 Ekim 2025

    Türk Telekom’dan mobil ve fiberde güçlü büyüme

    8 Kasım 2024

    ULAK, teste hazırlanıyor!

    28 Ağustos 2024

    Huawei’nin dikkat çeken eğitim programı başarıyla tamamlandı

    26 Temmuz 2023

    Apple’ın hisseleri Çin’de son bir yılın ardından yükseldi

    31 Ocak 2025

    Yeni taksit düzenlemesi geldi!

    22 Aralık 2024

    Enerji verimli ürünler ile hem haneye hem cari açığa destek

    2 Kasım 2024

    Telefon kiralamada dikkat edilmesi gerekenler

    23 Ağustos 2024

    Reddit doğrulanmış profilleri test etmeye başladı

    12 Aralık 2025

    Oracle hisseleri düştü

    12 Aralık 2025

    İngilizler online zamanın yüzde 51’ini Google veya Meta’da geçiriyor

    12 Aralık 2025

    ChatGPT’ye tacizden yeni dava!

    7 Aralık 2025

    T3 Finansal Suç Birimi, dondurulmuş kripto varlıklarda 300 milyon doları aştı

    4 Kasım 2025

    Dördüncü Plan B Forumu Lugano’da rekor katılımla tamamlandı

    31 Ekim 2025

    Trump’ın Çin mesajları kripto piyasalarını hareketlendirdi

    20 Ekim 2025

    Uygulamaya Özel Blok Zinciri (Appchain) nedir?

    8 Ekim 2025

    Yapay zekâ, kemoterapiyi yeniden inşa edebilir mi?

    15 Aralık 2025

    ABD’den 9 ülkeyi kapsayan dev teknoloji ittifakı!

    14 Aralık 2025

    TikTok’ta yapay zekayla üretilmiş binlerce cinsel içerikli çocuk videosu tespit edildi!

    14 Aralık 2025

    ChatGPT’ye ‘erotik modun’ ne zaman geleceği açıklandı!

    14 Aralık 2025
  • CEO Club
    1. Markalar
    2. CEO
    3. Moda – Yaşam
    4. Etkinlik
    5. Wellness
    6. Tümünü Göster

    Fuze, Galaxy ve e& Capital liderliğinde 12 milyon dolar yatırım aldı

    5 Mayıs 2025

    Yılbaşı gecesi terziyi nerede bulursunuz veya perakendede neler oluyor?

    14 Mart 2025

    Bybit TR, Türkiye’de büyümesini hızla sürdürüyor

    10 Şubat 2025

    TurkNet’te siber güvenlik alanında üst düzey atama

    8 Şubat 2025

    Financial Times’ın ‘Yılın Kişisi’ seçtiği CEO Jensen Huang kimdir?

    13 Aralık 2025

    Binance Kurucu Ortağı Yi He, Eş CEO olarak atandı

    3 Aralık 2025

    Yönümüzü globale çevirmeyi hedefliyoruz

    26 Kasım 2025

    Kasım ayı e-ticarette zirveyi gördü!

    24 Kasım 2025

    Yılbaşı gecesi terziyi nerede bulursunuz veya perakendede neler oluyor?

    14 Mart 2025

    Atıl denimler yeniden hayat buldu

    3 Ekim 2024

    İstanbul’da yaşamanın maliyeti ne kadar oldu?

    6 Eylül 2024

    Evlilik kredisinde yeni dönem!

    4 Eylül 2024

    BNP Paribas Cardif Türkiye’nin “İş Ortakları Semineri” liderler zirvesine dönüştü!

    7 Nisan 2025

    2024 yılında AVM ciro endeksi yüzde 65 arttı

    23 Ocak 2025

    Binance Teknolojide Kadın Akademisi’nden harika hedef

    16 Ocak 2025

    Huawei Türkiye İş Ortakları Zirvesi gerçekleştirildi

    21 Ekim 2024

    Pandemi ile değişen seyahat trendleri

    7 Kasım 2021

    Türkiye’de kırmızı et ve deniz ürünleri tüketimi az, obezite yüksek!

    24 Ekim 2021

    İlk gençlik hapınızı kaç yıl sonra alabileceksiniz?

    24 Ekim 2021

    Aynısefa çiçeği ile başlayan güzel bir girişim!

    18 Ekim 2021

    Financial Times’ın ‘Yılın Kişisi’ seçtiği CEO Jensen Huang kimdir?

    13 Aralık 2025

    Binance Kurucu Ortağı Yi He, Eş CEO olarak atandı

    3 Aralık 2025

    Yönümüzü globale çevirmeyi hedefliyoruz

    26 Kasım 2025

    Kasım ayı e-ticarette zirveyi gördü!

    24 Kasım 2025
  • StartUp
    1. İnovasyon
    2. Girişimler
    3. Melek Yatırımcılar
    4. Gelişmeler
    5. Tümünü Göster

    2025 bütçesinden AR-GE için ne kadar pay ayrıldı?

    20 Ekim 2024

    Arzu Kaprol’dan, Antarktika’da görev yapan Türk bilim insanlarına özel kıyafet

    25 Haziran 2023

    Borusan’dan, toplumsal cinsiyet eşitliği yolculuğuna ışık tutan bir kitap

    24 Haziran 2023

    İnovasyonun başkentinde teknolojiler ve uygulamaları konuşuldu!

    24 Haziran 2023

    Türkiye teknoloji ve girişimcilik ekosistemi Webrazzi Summit 2025’te buluştu

    23 Ekim 2025

    Girişim 23 Zirvesi yarın başlıyor: Ankara girişimcileri ağırlıyor!

    5 Mayıs 2025

    Yapay zekâ girişimlerine 3 milyon dolar!

    7 Nisan 2025

    Geleceğin teknolojilerini şekillendirecek girişimler açıklandı

    7 Nisan 2025

    Euronova’ya otomotiv dünyasından büyük yatırım!

    6 Temmuz 2024

    Borsadaki yatırımcı sayısında tarihi rekor kırıldı

    19 Ekim 2023

    Sabancı Ventures yeni yatırımını dijital sağlık alanında gerçekleştirdi

    27 Haziran 2022

    Vücut analiz şirketi DigiMe 715 bin dolar yatırım aldı

    28 Nisan 2022

    LegalTalks: Yeni nesil hukuk eğitimi

    10 Şubat 2025

    Türk Telekom’dan mobil ve fiberde güçlü büyüme

    8 Kasım 2024

    EY, deprem bölgesindeki desteklerini sürdürüyor!

    18 Ekim 2024

    Sabancı’dan girişimcilere ‘kanatlanma’ desteği

    18 Ekim 2024

    Start-up’lar, geleceğin ortaklıklarını Türkiye e-Ticaret Haftası’nda kuruyor

    4 Kasım 2025

    Türkiye teknoloji ve girişimcilik ekosistemi Webrazzi Summit 2025’te buluştu

    23 Ekim 2025

    Girişim 23 Zirvesi yarın başlıyor: Ankara girişimcileri ağırlıyor!

    5 Mayıs 2025

    Yapay zekâ girişimlerine 3 milyon dolar!

    7 Nisan 2025
  • Sektörler
    • Enerji
    • Sağlık
    • Savunma
    • Tarım
    • Turizm
    • İhracat – İthalat
    • Perakende
    • Medya
    • Otomotiv
    • Ulaştırma
    • Spor
    • Holdingler
  • Bilgi
    1. Araştırma
    2. Dosyalar
    3. Tümünü Göster

    TikTok’ta yapay zekayla üretilmiş binlerce cinsel içerikli çocuk videosu tespit edildi!

    14 Aralık 2025

    İngilizler online zamanın yüzde 51’ini Google veya Meta’da geçiriyor

    12 Aralık 2025

    Bitter çikolatadaki bir kimyasal yaşlanmayı yavaşlatabilir mi?

    11 Aralık 2025

    Zona aşısı bunamayı yavaşlatabilir mi?

    7 Aralık 2025

    Startup yatırımları 2023 yılına düşüşle başladı

    16 Nisan 2023

    Yazılım ihracatı yüzde 59 oranında arttı

    15 Nisan 2023

    Gıda fiyatları 2022’de zirve yaptı

    8 Nisan 2023

    KOBİ’ler Avrupa Yeşil Mutabakatı’na geçiş sürecinde aile şirketi bariyerine takıldı

    1 Nisan 2023

    TikTok’ta yapay zekayla üretilmiş binlerce cinsel içerikli çocuk videosu tespit edildi!

    14 Aralık 2025

    İngilizler online zamanın yüzde 51’ini Google veya Meta’da geçiriyor

    12 Aralık 2025

    Bitter çikolatadaki bir kimyasal yaşlanmayı yavaşlatabilir mi?

    11 Aralık 2025

    Zona aşısı bunamayı yavaşlatabilir mi?

    7 Aralık 2025
  • Yazarlar
    • Aslı Korkmaz
    • Çetin Ünsalan
    • Fikri Türkel
    • Recep Erçin
    • Serpin Alparslan
    • Tanyel Yılmaz
    • Yavuz Can Yazıcı
    • Zekai Kıran
  • D’konomi TV
Dijital Ekonomi
Home»Bilgi»Araştırma»Modada 2030 yılı trendleri
Araştırma

Modada 2030 yılı trendleri

13 Temmuz 20214 Dakikada OkumaHaber Merkezi
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp VKontakte Email
Paylaş
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

KPMG, Covid-19 sonrasında değişen moda trendlerini ve tüketicinin moda anlayışının nasıl şekillendiğini inceledi. ‘Geleceğin Modasını Görmek’ başlıklı araştırmada ‘sürdürülebilir moda’ ve ‘modada dijitalleşme’ başlıkları öne çıkıyor. Bu trendlergelecek 10 yıla damga vuracak. Tüketici ise ihtiyaca göre ısıtan/soğutan, renk değiştiren, sağlık sorunları teşhisini destekleyen ürünler bekliyor.

KPMG Türkiye Tüketici Ürünleri ve Perakende Sektör Lideri Gökhan Kaçmaz

KPMG’nin ‘Geleceğin Modasını Görmek’ başlıklı araştırması, ‘megatrendler’ çağında sürekli olarak sosyal değişimle ilgilenen ve bundan beslenen moda endüstrisindeki dönüşüme ışık tutuyor. Araştırmayı değerlendiren KPMG Türkiye Tüketici Ürünleri ve Perakende Sektör Lideri Gökhan Kaçmaz, “Moda endüstrisindeki yöneticiler arasında pazarın gelecekte nasıl gelişeceği ve bu gelişim doğrultusunda doğru kurumsal stratejinin nasıl kurulacağı ile ilgili belirsizlikler var. Zamanın ruhunu yakalamaya odaklı sektörde müşteri deneyimi, dijitalleşme ve hizmetin duygusallaştırılması gibi konular pandemiden sonra da hala önemli. Bunlara ilaveten, sosyal bir trend olarak sürdürülebilirlik, moda pazarında hem endüstriyel hem de perakende açısından önem kazanıyor. Çevrim içi-çevrim dışı entegrasyon, çok kanallı yönetim, müşteri uygulamaları, sosyal medya yönetimi, platform ekonomisi ‘moda’ sözcükler değil aksine birçok moda markasının stratejilerini şekillendiren kavramlar. KPMG Almanya ofisinin, 2020-2021 arasında yaptığı araştırma 2030’ların nasıl görüneceği hakkında fikir veriyor” diye konuştu. 

Araştırmadan dikkat çeken başlıklar şöyle:

– Moda sektörü zor bir dönemden geçiyor. Özellikle Covid-19 döneminde çevrim içi perakendenin pazar payının artması, sektördeki birçok yerleşik oyuncuyu zorluyor.

– Sektörde fiziki mekanların pazar payı şu anda çevrim içi mağazaların pazar payının dört katı. Ancak oranlar hızla online ticaret lehine değişiyor.

– Perakendecilerin yatay ve dikey iş kavramlarına göre farklılaşması dağıtım kanalıyla yakından bağlantılı. Dikey perakendeciler, ürünleri için tüm değer zincirini kendi ellerinde tutan ve dolayısıyla üretim, tedarik ve dağıtım üzerinde kesin kontrole sahip olan moda grupları. Bu tür şirketler, üretim ve satışları kendi mağazalarında yakından ilişkilendirerek hızlı koleksiyon değişikliklerini yönetebiliyor ve nabzını tutarak modayı satabiliyor.
– Birkaç yıldır, dünyanın her yerinde bulunabilen büyük, dikey olarak organize edilmiş zincir mağazaların, klasik, genellikle bağımsız moda perakendecilerinin yerini aldığı gözlemleniyor.

Yükselen trend sürdürülebilirlik

– İş dünyasının bir numaralı gündemi olan sürdürülebilirlik moda sektöründe de yükseliyor. Özellikle tüketici tarafında sürdürülebilir iş modelleriyle üretim yapan markalar tercih sebebi.

– Araştırmaya katılan tüketicilerin yüzde 59’u doğal lif/iplik kullanımının satın alma kararlarını etkilediğini söylüyor. Adil ticaret ve ücret politikasına göre karar verenlerin oranı yüzde 54.

– İşletmenin çalışma koşullarına dikkat edenlerin oranı yüzde 53. Hemen arkasından yüzde 49 ile iklim değişikliği, yüzde 42 ile kimyasal kullanımı gibi faktörler geliyor.

– Tüketicilerin yüzde 70’i kıyafet alırken uzun süre dayanıp dayanmayacağına bakıyor. Yüzde 56’sı uygun fiyatlı olmasına, yüzde 35’i sürdürülebilir olmasına, yüzde 34’ü ise modaya uygun olmasına göre karar veriyor.

– Sürdürülebilir moda trendleri; ikinci el kıyafetler, geri dönüşümle üretilen kıyafetler ve sürdürülebilir modaya göre üretilen kıyafetler gibi başlıklara ayrılıyor. Tüketicilerin bu başlıklardan en fazla tercih ettiği seçenek, sürdürülebilir modaya uygun kıyafetler olarak öne çıkıyor.

Modadan teknoloji bekleniyor

– Teknoloji de moda sektörünün gündeminde. Sektördeki dijitalleşme uygulamaları, yapay zeka teknolojileri, tüketicinin tercihine ve beğenisine göre iyileştirilen veri yönetimi, tasarımların dijitalleşmesi, online satış gibi konularda yoğun çalışmalar var.

– Buna rağmen birçok şirket tamamen otomasyona dayalı, insansız bir üretim sürecini yakın gelecekte pek mümkün görmüyor.

– Sanal tasarım süreçlerinin ise hem malzemeden hem zamandan önemli tasarruf sağladığı düşünülüyor.

Geleceğin kıyafetleri

– Tüketicilere gelişen teknoloji sayesinde gelecekte nasıl kıyafetler giymek istedikleri sorulduğunda;

• Yüzde 61’i ihtiyaca göre ısıtan ya da soğutan ürünler

• Yüzde 46’sı kendine özel/ kendi tasarımı ürünler

• Yüzde 18’i renk değiştiren kıyafetler

• Yüzde 17’si spor performansını analiz eden ürünler

• Yüzde 15’i ise sağlık sorunları teşhisinde destekleyici ürünler diyor.

2021, Türkiye hazır giyim
ihracatı için umut veriyor 

Alman Federal İstatistik Ofisi’ne göre, Alman haneleri 2018’de tüketim harcamalarının yarısını konut maliyetleri, gıda ve giyim için harcadı. Giyim, hane ve ay başına 122 avroya tekabül eden ortalama yüzde 5’in biraz altındaydı. Türkiye İstatistik Kurumu (TÜİK) tarafından yayımlanan hane halkı tüketim harcaması verilerine bakıldığında da benzer şekilde, konut ve kira harcamaları toplam tüketim içerisinde en büyük paya sahip. Tüketicilerin giyim ve ayakkabı harcamalarının payının ise 2018’de yüzde 4,8’den 2019’da yüzde 5’e yükseldiği gözleniyor. 

Türkiye hazır giyim sektörü zorlu bir yılı başarıyla geride bıraktı. Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından açıklanan verilere göre, Türkiye’nin hazır giyim ve konfeksiyon ihracatı 2020 yılında 17,1 milyar dolar oldu. 2020 yılındaki hafif düşüşün ardından hazır giyim ihracatının, döviz kurunun sağladığı rekabet avantajından ve İngiltere ile imzalanan serbest ticaret anlaşmasından da destek alarak, bu yıl 20 milyar doları aşacağı tahmin ediliyor. Türkiye hazır giyim sektörü için en büyük pazar olan Almanya’yı İspanya ve İngiltere takip ediyor. Bu nedenle sektördeki şirketlerin, büyük pazarlardaki gündemi yakından takip etmesi kritik önem taşıyor.

manset tekstil
Paylaş. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp Email
Önceki YazıMars’ta yaşam deneyimi projesi
Sonraki Yazı Uçan otomobil AirCar, havalanmaya hazır

Benzer Yazılar

Bütçe 11 ayda 1,3 trilyon lira açık verdi

15 Aralık 2025

Otomotivde üretim de ihracat da büyüdü

15 Aralık 2025

Kesim kriziyle et fiyatları yeniden yükseliyor

15 Aralık 2025

Yapay zekâ, kemoterapiyi yeniden inşa edebilir mi?

15 Aralık 2025
d’konomi TV
EDİTÖRÜN' SEÇİMİ

Trilyon dolarlık balinanın üstünde üç kuruşluk balık avı

15 Aralık 2025

Türkiye’ye özgü bir yapay zekâ yasası çıkartılabilir mi?

28 Kasım 2025

Bilişim dünyası Antalya’da buluşacak

18 Kasım 2025

Start-up’lar, geleceğin ortaklıklarını Türkiye e-Ticaret Haftası’nda kuruyor

4 Kasım 2025
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
  • LinkedIn
GÖZDEN KAÇIRMAYIN
Fikri Türkel

Dijital çarşının kapısında: Ya girersin ya kaybedersin

24 Aralık 2025Haber Merkezi

Hafta sonu, Ekonomi Gazetecileri Derneği (EGD) üyeleriyle birlikte İstanbul’un gürültüsünden uzak ama dünyanın en gürültülü…

Yapay zekâ 3 yaşında çocuk

23 Aralık 2025

Kapı çalan kadınların sessiz devrimi

17 Aralık 2025

Teknoloji ve enerji faktörü

16 Aralık 2025

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from SmartMag about art & design.

HAKKIMIZDA
HAKKIMIZDA

Dijital Ekonomi, başta ekonomi olmak üzere hayatın her alanına ilişkin okuyucuların merak edebilecekleri, istedikleri konularda mümkün olduğunca yalın ve net bilgi alabilecekleri yeni nesil dijital medya platformudur.

Tüm görüş ve önerileriniz ile sitemizde yayınlanmasını istediğiniz yazılarınız, haberleriniz ve yorumlarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

e-posta: [email protected]

EDİTÖRÜN SEÇİMİ

Trilyon dolarlık balinanın üstünde üç kuruşluk balık avı

15 Aralık 2025

Türkiye’ye özgü bir yapay zekâ yasası çıkartılabilir mi?

28 Kasım 2025

Bilişim dünyası Antalya’da buluşacak

18 Kasım 2025

D'KONOMİ TV

Elektronik haberleşme sektörü BTK’dan yeni bir çalışma bekliyor

15 Haziran 2022

Siber güvenliğin sosyal yüzü

28 Mart 2025

Girişimcilik yolunda Türkiye

2 Aralık 2024
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Künye
  • SSS
  • Hesabım
  • Yasal
Telif Hakkı © 2021 - 2025 Sentez Medya Limited. Tüm hakları saklıdır.

Arama kısmına kelimeyi yazıp Enter tuşuna basın. Çıkmak için Esc tuşuna basın.

Web sitemizdeki içeriklerden en iyi şekilde yararlanmanızı sağlamak için 6698 Sayılı Kişisel Verilerin korunması Kanunu'na (KVKK) ve Avrupa Birliği Veri Koruma Tüzüğü'ne (GDPR) uygun olarak çerezleri kullanıyoruz. Sitenin düzgün çalışması için gerekli zorunlu çerezlerin kullanılmasını istemiyorsanız ziyaretinizi sonlandırmalısınız. Diğer çerezler yönünden ise lütfen tercihlerinizi belirleyiniz.
Çerez Aydınlatma MetniÇerez AyarlarıReddetKabul et
Manage consent
Zorunlu(Fonksiyonel) Çerezler
Her Zaman Etkin
Bazı çerezler, web sitesinin belirli bölümlerinin düzgün çalışmasını ve kullanıcı tercihlerinizin bilinmesini sağlar. İşlevsel çerezler yerleştirerek web sitemizi ziyaret etmenizi kolaylaştırıyoruz. Bu çerezleri açık rızaya gerek duymaksızın Kişisel Verilerin Korunması Kanunu 5/2-e ve f uyarınca Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması, İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hukuki sebeplerine dayanarak kullanıyoruz.
ÇerezSüreAçıklama
cookielawinfo-checkbox-analytics11 ayBu çerez, GDPR Çerez İzni eklentisi tarafından ayarlanır. Çerez, "Analitik" kategorisindeki çerezler için kullanıcı onayını saklamak için kullanılır.
cookielawinfo-checkbox-functional11 ayTanımlama bilgisi, "İşlevsel" kategorisindeki tanımlama bilgileri için kullanıcı onayını kaydetmek için GDPR tanımlama bilgisi onayı tarafından ayarlanır.
cookielawinfo-checkbox-necessary11 ayBu çerez, GDPR Çerez İzni eklentisi tarafından ayarlanır. Çerezler, "Gerekli" kategorisindeki çerezler için kullanıcı onayını saklamak için kullanılır.
cookielawinfo-checkbox-others11 ayBu çerez, GDPR Çerez İzni eklentisi tarafından ayarlanır. Çerez, "Diğer" kategorisindeki çerezler için kullanıcı onayını saklamak için kullanılır.
cookielawinfo-checkbox-performance11 ayBu çerez, GDPR Çerez İzni eklentisi tarafından ayarlanır. Çerez, "Performans" kategorisindeki çerezler için kullanıcı onayını saklamak için kullanılır.
CookieLawInfoConsent1 yılİlgili kategorinin varsayılan düğme durumunu ve CCPA durumunu kaydeder. Yalnızca birincil çerez ile koordineli olarak çalışır.
viewed_cookie_policy11 ayÇerez, GDPR Çerez İzni eklentisi tarafından ayarlanır ve kullanıcının çerez kullanımına izin verip vermediğini saklamak için kullanılır. Herhangi bir kişisel veri saklamaz.
İşlevsel Çerezler
Kullanıcıların tercihlerini farklı internet sitesinin farklı sayfalarını ziyarette de hatırlamak için kullanılan çerezlerdir. Örneğin, seçmiş olduğunuz dil tercihinizin hatırlanması. İşlevsel çerezler yerleştirmek için açık rızanıza gerek duyuyoruz.
Analitik Çerezler
Kullanıcılarımız için web sitesi deneyimini optimize etmek için analitik çerezler kullanıyoruz. Bu analitik çerezler ile web sitemizin kullanımı hakkında bilgi ediniyoruz. Analitik çerezler yerleştirmek için açık rızanıza gerek duyuyoruz.
KAYDET & ONAYLA
Altyapı CookieYes Logo

Giriş Yap yada Kayıt Ol

Hoşgeldiniz!

Aşağıdaki alandan giriş yapabilirsiniz.


Şifremi Unuttum?