Close Menu
  • Anasayfa
  • Giriş
  • Abone Ol
  • Gündem
    • Ajanda
    • Dünya
    • Etkinlik
    • Kamusal
    • Özel Sektör
  • Para
    • Borsa Döviz
    • Finans
    • Kripto
  • Teknoloji
    • 5G
    • Akıllı Cihazlar
    • Blockchain
    • Mobile
    • Uydu ve uzay
    • Yapay Zeka
    • Yazılım
  • CEO Club
    • CEO
    • Etkinlik
    • Markalar
    • Moda – Yaşam
    • Wellness
  • StartUp
    • Gelişmeler
    • Girişimler
    • İnovasyon
    • Melek Yatırımcılar
  • Sektörler
    • Eğlence
    • Enerji
    • Holdingler
    • İhracat – İthalat
    • İnşaat
    • Medya
    • Otomotiv
    • Perakende
    • Sağlık
    • Savunma
    • Spor
    • Tarım
    • Tarım ve Gıda
    • Tekstil
    • Turizm
    • Ulaştırma
  • Bilgi
    • Araştırma
    • Dosyalar
  • Yazarlar
    • Aslı Korkmaz
    • Çetin Ünsalan
    • Fikri Türkel
    • Recep Erçin
    • Serpin Alparslan
    • Tanyel Yılmaz
    • Yavuz Can Yazıcı
    • Zekai Kıran
  • D’konomi TV
MENÜLER
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Künye
  • SSS
  • Hesabım
  • Yasal

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from FooBar about art, design and business.

SON YAZILAR

ABD’den 9 ülkeyi kapsayan dev teknoloji ittifakı!

14 Aralık 2025

TikTok’ta yapay zekayla üretilmiş binlerce cinsel içerikli çocuk videosu tespit edildi!

14 Aralık 2025

ChatGPT’ye ‘erotik modun’ ne zaman geleceği açıklandı!

14 Aralık 2025
Facebook X (Twitter) Instagram YouTube
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube
Dijital Ekonomi
GİRİŞ Abone Ol
  • Anasayfa
  • Gündem
    1. Etkinlik
    2. Özel Sektör
    3. Kamusal
    4. Dünya
    5. Ajanda
    6. Tümünü Göster

    Küçük işletmelerin siber güvenlik açmazı

    5 Aralık 2025

    Türkiye’ye özgü bir yapay zekâ yasası çıkartılabilir mi?

    28 Kasım 2025

    Team Paribu Seninle, Artvin’de çocuklarla buluştu

    27 Kasım 2025

    Dijital Liderlik Akademisi 2026 başlıyor

    26 Kasım 2025

    Asgari Ücret Tespit Komisyonu’nun ilk toplantısı 12 Aralık’ta

    5 Aralık 2025

    Euro Bölgesi özel sektörü son iki yılın en güçlü büyümesini kaydetti

    25 Ekim 2025

    Yunanistan, protestolara rağmen çalışma saatlerini uzatan yasayı onayladı

    17 Ekim 2025

    Çin’de fabrika faaliyetleri yeniden daraldı

    30 Eylül 2025

    Kamu yöneticilerine 30 bin TL’ye varan zam teklifi geri çekildi

    7 Aralık 2025

    Asgari Ücret Tespit Komisyonu’nun ilk toplantısı 12 Aralık’ta

    5 Aralık 2025

    İspanya konsolosluk hizmetlerinde yığılma

    4 Aralık 2025

    Asgari ücret görüşmeleri başlıyor!

    30 Kasım 2025

    ABD’den 9 ülkeyi kapsayan dev teknoloji ittifakı!

    14 Aralık 2025

    Rus varlıkları süresiz donduruluyor mu?

    13 Aralık 2025

    Financial Times’ın ‘Yılın Kişisi’ seçtiği CEO Jensen Huang kimdir?

    13 Aralık 2025

    AB, 150 euronun altındaki tüm ithal paketlere 3 euro vergi getiriyor

    13 Aralık 2025

    ChatGPT’ye ‘erotik modun’ ne zaman geleceği açıklandı!

    14 Aralık 2025

    Asgari ücret görüşmeleri başladı, bu yıl da masada işçiler yok

    13 Aralık 2025

    AB’den Ukrayna’ya reform listesi

    13 Aralık 2025

    Merkez Bankası, faiz oranını yüzde 38 seviyesine düşürdü

    12 Aralık 2025

    ABD’den 9 ülkeyi kapsayan dev teknoloji ittifakı!

    14 Aralık 2025

    TikTok’ta yapay zekayla üretilmiş binlerce cinsel içerikli çocuk videosu tespit edildi!

    14 Aralık 2025

    ChatGPT’ye ‘erotik modun’ ne zaman geleceği açıklandı!

    14 Aralık 2025

    Rus varlıkları süresiz donduruluyor mu?

    13 Aralık 2025
  • Para
    1. Finans
    2. Borsa Döviz
    3. Kripto
    4. Tümünü Göster

    Rus varlıkları süresiz donduruluyor mu?

    13 Aralık 2025

    Merkez Bankası, faiz oranını yüzde 38 seviyesine düşürdü

    12 Aralık 2025

    FED politika faizini 25 baz puan düşürdü!

    11 Aralık 2025

    Portekiz ‘yılın ekonomisi’ ödülünü kazandı!

    11 Aralık 2025

    L’Oréal hisseleri düşüşte!

    9 Aralık 2025

    Faiz belirsizliği kripto piyasasını baskılamaya devam ediyor

    12 Kasım 2025

    Yeni bir şirket borsada işlem görmeye hazırlanıyor

    10 Kasım 2025

    Yabancı aralıksız 4 haftadır hisse satıyor!

    3 Kasım 2025

    Kripto kralı Do Kwon’a 15 yıl hapis cezası

    13 Aralık 2025

    Bitcoin yılı düşüşle mi kapatacak?

    9 Aralık 2025

    Binance Kurucu Ortağı Yi He, Eş CEO olarak atandı

    3 Aralık 2025

    Kripto piyasasında güçlü toparlanma

    3 Aralık 2025

    Rus varlıkları süresiz donduruluyor mu?

    13 Aralık 2025

    Kripto kralı Do Kwon’a 15 yıl hapis cezası

    13 Aralık 2025

    Asgari ücret görüşmeleri başladı, bu yıl da masada işçiler yok

    13 Aralık 2025

    Dünya Kupası bilet fiyatlarına tepki yağıyor

    12 Aralık 2025
  • Teknoloji
    1. Mobile
    2. 5G
    3. Akıllı Cihazlar
    4. Yazılım
    5. Blockchain
    6. Tümünü Göster

    40 bin çalıntı telefonu Çin’e gönderen çete çökertildi

    7 Ekim 2025

    Mikro işletmeler ve KOBİ’lere dijital dönüşüm desteği

    18 Şubat 2025

    Telefon kiralamada dikkat edilmesi gerekenler

    23 Ağustos 2024

    PeP Mobil ile “Tek Uygulama, Tüm Finansal Dünya’’

    7 Aralık 2023

    Türkiye 5G’ye geçiyor!

    17 Ekim 2025

    Türk Telekom’dan mobil ve fiberde güçlü büyüme

    8 Kasım 2024

    ULAK, teste hazırlanıyor!

    28 Ağustos 2024

    Huawei’nin dikkat çeken eğitim programı başarıyla tamamlandı

    26 Temmuz 2023

    Apple’ın hisseleri Çin’de son bir yılın ardından yükseldi

    31 Ocak 2025

    Yeni taksit düzenlemesi geldi!

    22 Aralık 2024

    Enerji verimli ürünler ile hem haneye hem cari açığa destek

    2 Kasım 2024

    Telefon kiralamada dikkat edilmesi gerekenler

    23 Ağustos 2024

    Reddit doğrulanmış profilleri test etmeye başladı

    12 Aralık 2025

    Oracle hisseleri düştü

    12 Aralık 2025

    İngilizler online zamanın yüzde 51’ini Google veya Meta’da geçiriyor

    12 Aralık 2025

    ChatGPT’ye tacizden yeni dava!

    7 Aralık 2025

    T3 Finansal Suç Birimi, dondurulmuş kripto varlıklarda 300 milyon doları aştı

    4 Kasım 2025

    Dördüncü Plan B Forumu Lugano’da rekor katılımla tamamlandı

    31 Ekim 2025

    Trump’ın Çin mesajları kripto piyasalarını hareketlendirdi

    20 Ekim 2025

    Uygulamaya Özel Blok Zinciri (Appchain) nedir?

    8 Ekim 2025

    ABD’den 9 ülkeyi kapsayan dev teknoloji ittifakı!

    14 Aralık 2025

    TikTok’ta yapay zekayla üretilmiş binlerce cinsel içerikli çocuk videosu tespit edildi!

    14 Aralık 2025

    ChatGPT’ye ‘erotik modun’ ne zaman geleceği açıklandı!

    14 Aralık 2025

    Financial Times’ın ‘Yılın Kişisi’ seçtiği CEO Jensen Huang kimdir?

    13 Aralık 2025
  • CEO Club
    1. Markalar
    2. CEO
    3. Moda – Yaşam
    4. Etkinlik
    5. Wellness
    6. Tümünü Göster

    Fuze, Galaxy ve e& Capital liderliğinde 12 milyon dolar yatırım aldı

    5 Mayıs 2025

    Yılbaşı gecesi terziyi nerede bulursunuz veya perakendede neler oluyor?

    14 Mart 2025

    Bybit TR, Türkiye’de büyümesini hızla sürdürüyor

    10 Şubat 2025

    TurkNet’te siber güvenlik alanında üst düzey atama

    8 Şubat 2025

    Financial Times’ın ‘Yılın Kişisi’ seçtiği CEO Jensen Huang kimdir?

    13 Aralık 2025

    Binance Kurucu Ortağı Yi He, Eş CEO olarak atandı

    3 Aralık 2025

    Yönümüzü globale çevirmeyi hedefliyoruz

    26 Kasım 2025

    Kasım ayı e-ticarette zirveyi gördü!

    24 Kasım 2025

    Yılbaşı gecesi terziyi nerede bulursunuz veya perakendede neler oluyor?

    14 Mart 2025

    Atıl denimler yeniden hayat buldu

    3 Ekim 2024

    İstanbul’da yaşamanın maliyeti ne kadar oldu?

    6 Eylül 2024

    Evlilik kredisinde yeni dönem!

    4 Eylül 2024

    BNP Paribas Cardif Türkiye’nin “İş Ortakları Semineri” liderler zirvesine dönüştü!

    7 Nisan 2025

    2024 yılında AVM ciro endeksi yüzde 65 arttı

    23 Ocak 2025

    Binance Teknolojide Kadın Akademisi’nden harika hedef

    16 Ocak 2025

    Huawei Türkiye İş Ortakları Zirvesi gerçekleştirildi

    21 Ekim 2024

    Pandemi ile değişen seyahat trendleri

    7 Kasım 2021

    Türkiye’de kırmızı et ve deniz ürünleri tüketimi az, obezite yüksek!

    24 Ekim 2021

    İlk gençlik hapınızı kaç yıl sonra alabileceksiniz?

    24 Ekim 2021

    Aynısefa çiçeği ile başlayan güzel bir girişim!

    18 Ekim 2021

    Financial Times’ın ‘Yılın Kişisi’ seçtiği CEO Jensen Huang kimdir?

    13 Aralık 2025

    Binance Kurucu Ortağı Yi He, Eş CEO olarak atandı

    3 Aralık 2025

    Yönümüzü globale çevirmeyi hedefliyoruz

    26 Kasım 2025

    Kasım ayı e-ticarette zirveyi gördü!

    24 Kasım 2025
  • StartUp
    1. İnovasyon
    2. Girişimler
    3. Melek Yatırımcılar
    4. Gelişmeler
    5. Tümünü Göster

    2025 bütçesinden AR-GE için ne kadar pay ayrıldı?

    20 Ekim 2024

    Arzu Kaprol’dan, Antarktika’da görev yapan Türk bilim insanlarına özel kıyafet

    25 Haziran 2023

    Borusan’dan, toplumsal cinsiyet eşitliği yolculuğuna ışık tutan bir kitap

    24 Haziran 2023

    İnovasyonun başkentinde teknolojiler ve uygulamaları konuşuldu!

    24 Haziran 2023

    Türkiye teknoloji ve girişimcilik ekosistemi Webrazzi Summit 2025’te buluştu

    23 Ekim 2025

    Girişim 23 Zirvesi yarın başlıyor: Ankara girişimcileri ağırlıyor!

    5 Mayıs 2025

    Yapay zekâ girişimlerine 3 milyon dolar!

    7 Nisan 2025

    Geleceğin teknolojilerini şekillendirecek girişimler açıklandı

    7 Nisan 2025

    Euronova’ya otomotiv dünyasından büyük yatırım!

    6 Temmuz 2024

    Borsadaki yatırımcı sayısında tarihi rekor kırıldı

    19 Ekim 2023

    Sabancı Ventures yeni yatırımını dijital sağlık alanında gerçekleştirdi

    27 Haziran 2022

    Vücut analiz şirketi DigiMe 715 bin dolar yatırım aldı

    28 Nisan 2022

    LegalTalks: Yeni nesil hukuk eğitimi

    10 Şubat 2025

    Türk Telekom’dan mobil ve fiberde güçlü büyüme

    8 Kasım 2024

    EY, deprem bölgesindeki desteklerini sürdürüyor!

    18 Ekim 2024

    Sabancı’dan girişimcilere ‘kanatlanma’ desteği

    18 Ekim 2024

    Start-up’lar, geleceğin ortaklıklarını Türkiye e-Ticaret Haftası’nda kuruyor

    4 Kasım 2025

    Türkiye teknoloji ve girişimcilik ekosistemi Webrazzi Summit 2025’te buluştu

    23 Ekim 2025

    Girişim 23 Zirvesi yarın başlıyor: Ankara girişimcileri ağırlıyor!

    5 Mayıs 2025

    Yapay zekâ girişimlerine 3 milyon dolar!

    7 Nisan 2025
  • Sektörler
    • Enerji
    • Sağlık
    • Savunma
    • Tarım
    • Turizm
    • İhracat – İthalat
    • Perakende
    • Medya
    • Otomotiv
    • Ulaştırma
    • Spor
    • Holdingler
  • Bilgi
    1. Araştırma
    2. Dosyalar
    3. Tümünü Göster

    TikTok’ta yapay zekayla üretilmiş binlerce cinsel içerikli çocuk videosu tespit edildi!

    14 Aralık 2025

    İngilizler online zamanın yüzde 51’ini Google veya Meta’da geçiriyor

    12 Aralık 2025

    Bitter çikolatadaki bir kimyasal yaşlanmayı yavaşlatabilir mi?

    11 Aralık 2025

    Zona aşısı bunamayı yavaşlatabilir mi?

    7 Aralık 2025

    Startup yatırımları 2023 yılına düşüşle başladı

    16 Nisan 2023

    Yazılım ihracatı yüzde 59 oranında arttı

    15 Nisan 2023

    Gıda fiyatları 2022’de zirve yaptı

    8 Nisan 2023

    KOBİ’ler Avrupa Yeşil Mutabakatı’na geçiş sürecinde aile şirketi bariyerine takıldı

    1 Nisan 2023

    TikTok’ta yapay zekayla üretilmiş binlerce cinsel içerikli çocuk videosu tespit edildi!

    14 Aralık 2025

    İngilizler online zamanın yüzde 51’ini Google veya Meta’da geçiriyor

    12 Aralık 2025

    Bitter çikolatadaki bir kimyasal yaşlanmayı yavaşlatabilir mi?

    11 Aralık 2025

    Zona aşısı bunamayı yavaşlatabilir mi?

    7 Aralık 2025
  • Yazarlar
    • Aslı Korkmaz
    • Çetin Ünsalan
    • Fikri Türkel
    • Recep Erçin
    • Serpin Alparslan
    • Tanyel Yılmaz
    • Yavuz Can Yazıcı
    • Zekai Kıran
  • D’konomi TV
Dijital Ekonomi
Home»Bilgi»2022 yılında müşteri deneyiminde öne çıkacak 8 başlık
Bilgi

2022 yılında müşteri deneyiminde öne çıkacak 8 başlık

1 Ocak 20225 Dakikada OkumaHaber Merkezi
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp VKontakte Email
Paylaş
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Pandeminin etkisinde geçen 2020 ve 2021 yıllarının ardından normalleşme beklentisiyle 2022 yılını karşılıyoruz. Birçok işletme pandemide öğrendiği ve edindiği tecrübeyle 2022 yılında müşteri deneyiminde farklılaşmak ve rekabette öne çıkmak isteyecek.

2022’de müşteri deneyimi ile farklılaşmak ve rekabette öne çıkmak isteyen işletmeler teknoloji ile şekillenen yeni trendlere odaklanacak.

Wiseback Kurucu Ortağı Hasan Genç, 2022 yılında müşteri deneyiminde öne çıkacak 8 başlığı belirledi.

Metaverse etkisi

2021 yılında teknoloji dünyasının konuştuğu konuların başında gelen Metaverse, 2022 yılında da gündemde olmaya devam edecek ve birçok alanda etkisini gösterecek gibi görünüyor. Metaverse ile birlikte kişiselleştirilebilen deneyim beklentisine markalar da cevap vermek zorundalar.

NFT olarak adlandırılan dijital ürünler blockchain teknolojisiyle kopyalanamaz eşsiz eserlere dönüşebiliyor. Kripto para birimleriyle alınıp satılan NFT’lerin Metaverse evreninde milyar dolarlık pazarı çoktan oluştu. Dünyaca ünlü markaların NFT koleksiyonlarının milyonlarca dolar karşılığında müşteri bulduğuna şahit oluyoruz.

VR ve AR teknolojileri birçok marka için yepyeni deneyim alanları olacak. Metaverse dünyasında Decentraland ve benzeri platformların sayısı 2022’de katlanarak artacak bu sanal evrende birçok markanın yer aldığını göreceğiz.

IoT ve 5G teknolojisi

5G mobil bağlantı teknolojisinin kapsama alanı hızlı bir şekilde genişliyor. 2022 yılında 5G kapsama alanının katlanarak büyümesi bekleniyor. Ülkemizde ise 5G’nin 2022 sonunda aktif hale gelmesi bekleniyor. 5G desteğine sahip akıllı telefon modelleri ise bir süredir tüketiciyle buluşuyor. 5G teknolojisi sahip olduğu yüksek bant genişliği, kesintisiz internet bağlantısı ve gecikme süresinin çok düşük olmasıyla hayatın birçok alanında yenilikler sunacak. 2022, müşteri deneyimi alanında 5G projelerinin de başlayacağı bir yıl olacak.

5G ile birlikte mobil bağlantıda limitlerin ortadan kalkmasıyla Nesnelerin interneti (IoT – Internet of Things) uygulamalarında da büyük bir artış bekleniyor. IoT cihazlarıyla birçok alanda müşteri deneyimi yeniden şekillenecek. IoT cihazları evde günlük hayatımızı kolaylaştırırken kişisel ihtiyaçlarımızı tahmin edebilecek. Perakende, beyaz eşya, otomotiv gibi birçok sektörde IoT uygulamaları karşımıza çıkacak.

Mobil bant genişliğinin ve bağlantı hızının artmasıyla video içerikler de müşteri deneyiminin merkezinde yer alacak. Canlı video ile destek hizmetleri dışında satın alma kararı öncesi kullanım videolarının daha sık sunulduğuna şahit olacağız.

Dijital deneyim (DX)

Pandeminin katalizör etkisiyle dijital dünyaya mesafeli duran geleneksel işletmeler alelacele dijital dönüşüme yöneldiler. Bir gecede açılan şablon e-ticaret siteleri ve mobil uygulamalar ile krizi fırsata dönüştürmeye çalıştılar. Pandemide görüldü ki dijitale taşınamaz denilen birçok iş modelini dijitale taşımak mümkün.

Dijital dönüşümde teknolojiyi bir satış kanalı olarak konumlandıran işletmelerin artık sundukları dijital deneyime odaklanma zamanı geldi. Bugün işletmelerin dijitale taşınmasının önündeki bariyerler hiç olmadığı kadar alçak seviyeye indi. Dijital mecralardaki rekabette farklılaşmanın yolu ise dijital deneyimden (DX – Digital Experience) geçiyor.

Dijital deneyimin içinde dijital dünyanın metrikleri yer alıyor. Bir işletmenin web sitesi, mobil sitesi, mobil uygulaması, sosyal medya hesapları vb. tüm dijital mecralarda sunduğu deneyimin toplamı sonucu dijital deneyim ortaya çıkıyor. Yavaş çalışan bir uygulamayı, sıkça hata veren bir web sitesini, ödeme seçenekleri yetersiz kalan bir ödeme sayfasını dijital deneyimi olumsuz etkileyen konulardan sadece birkaçı olarak sıralayabiliriz.

Kusursuz bir dijital deneyim sunmak isteyen işletmeler dijital çağı doğru anlamalı ve tüm süreçlerini bu dinamiklere göre dönüştürmeye odaklanmalıdır.

Sürdürülebilirlik

Artan dünya nüfusu ve tüketim ile birlikte dünyamız için tehlike çanları çalıyor. Tükenen doğal kaynaklar ve artan karbon salınımı ile ortaya çıkan küresel ısınmanın tehdidi altındayız. Gelecek nesillere yaşanabilir bir dünya bırakmak hedefiyle birçok kurum çalışma yürütüyor. 2022 yılında küresel çapta farkındalık oluşturulması için işletmelere de önemli görevler düşüyor. Markaların sürdürülebilirlik konusunda yaptıkları ve yapmadıkları sundukları müşteri deneyiminin algısına etki edecektir. Sürdürülebilirlik konusunda bilinçli tüketicilerin oranı hızlı bir şekilde artıyor. Bir markanın sürdürülebilirlik konusundaki çalışmaları o markanın algısına direkt etki edecektir.

Artık her deneyimin merkezinde sürdürülebilirlik olmalıdır. Sunduğu deneyimi sürdürülebilirlik merkezinde geliştiren ve kurumsal farkındalığa sahip işletmelerin müşteri gözündeki değeri de artacaktır.

Kişisel verilerin korunması

07 Nisan 2016 tarihinde yürürlüğe giren 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (KVKK) beş yılı aşkın bir süredir hayatımızda. 2021 yılı içinde Türkiye’nin önde gelen dijital platformlarının kişisel verileri çaldırdığı haberleri gündeme geldi. Tüketicilerin bu konudaki hassasiyetleri her geçen gün artmaktadır. Önümüzdeki dönemde de benzer veri ihlallerine tanıklık edeceğiz gibi görünüyor.

İşletmeler, müşteri ve çalışan verilerini korumak için tüm süreçlerini gözden geçirmeli ve Kişisel Verileri Koruma Kurumu’nun yayınladığı duyuruları takip etmeliler. KVKK hukuki bir konu gibi görünse de teknolojik altyapıdan başlayıp tüm süreçlere etki etmektedir. İşletmelerdeki veri sorumluları dışında veri işleyen konumundaki iş ortakları da sürecin bir parçasıdır. Avrupa Birliği ülkelerinde müşterisi olan işletmeler GDPR (General Data Protection Regulation) konusunda da çalışma yapmalı ve süreçlerini uyumlu hale getirmelidir.

Gerçek omni-channel deneyim

Pandemi ile birlikte omni-channel deneyim daha fazla önem kazandı. Dijital ortamda işletmeler müşterileri ile web dışında mobil uygulama, sosyal medya, e-posta, chatbot, whatsapp gibi kanallar üzerinden de iletişim kurabiliyor. Daha zengin bir müşteri deneyimi sunmak isteyen işletmeler müşterileriyle tüm dijital kanallardan iletişim kurma eğiliminde. Omni-channel bir yapınız yoksa çoklu kanal yapınız bir kabusa dönüşebilir. Omni-channel yapı için gerekli kaynağı ayırmalı ve tüm kanallar yerine işletmeniz için doğru kanalları seçmelisiniz.

İnsan odaklılık ve şeffaflık

Dijital çağda tüketiciler aldıkları hizmetleri değerlendirme ve bu değerlendirmelerini sosyal mecralarda paylaşma şansına sahipler. Bilgiye artık her yerden erişebilme özgürlüğüyle bilgi demokratikleşti. Bununla beraber şeffaflık kavramı yeni bir değer olarak hayatımızda. Markaların da bu dönüşen yeni unsurların farkında olması ve bu dönüşüme kültürel ve organizasyonel anlamda ayak uydurması zorunlu hale geldi.

İşletmeler artık tüketiciyi “tüketen” olarak değil insan olarak konumlandırmak ve tüm organizasyona bu kültürü aşılamak zorundalar. Tüm süreçlerin insan odaklı şekilde evrilmesi gerekiyor. İşletmeler hem müşterilerine hem de çalışanlarına karşı şeffaf olmalı ve insan odaklı kurum kültürünü oluşturmalıdır. İnsan odaklı ve şeffaf olan işletmelerin sundukları müşteri deneyimi de olumlu bir karşılık bulacaktır.

5G Hasan Genç internet of things Iot KVKK manset Metaverse wiseback
Paylaş. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp Email
Önceki YazıBir fincan kahvenin 150 yıllık tarihi yazıldı
Sonraki Yazı Kriptolarda 2022 için ayı piyasası sinyalleri

Benzer Yazılar

ABD’den 9 ülkeyi kapsayan dev teknoloji ittifakı!

14 Aralık 2025

TikTok’ta yapay zekayla üretilmiş binlerce cinsel içerikli çocuk videosu tespit edildi!

14 Aralık 2025

ChatGPT’ye ‘erotik modun’ ne zaman geleceği açıklandı!

14 Aralık 2025

Rus varlıkları süresiz donduruluyor mu?

13 Aralık 2025
d’konomi TV
EDİTÖRÜN' SEÇİMİ

Türkiye’ye özgü bir yapay zekâ yasası çıkartılabilir mi?

28 Kasım 2025

Bilişim dünyası Antalya’da buluşacak

18 Kasım 2025

Start-up’lar, geleceğin ortaklıklarını Türkiye e-Ticaret Haftası’nda kuruyor

4 Kasım 2025

MISIRLI Underwear and Socks, üretici gücünü perakende sahnesine taşıyor

3 Kasım 2025
  • Facebook
  • Twitter
  • Instagram
  • YouTube
  • LinkedIn
GÖZDEN KAÇIRMAYIN
Dünya

ABD’den 9 ülkeyi kapsayan dev teknoloji ittifakı!

14 Aralık 2025Haber Merkezi

ABD, Çin’in kritik mineraller, yarı iletkenler ve yapay zekâ alanındaki küresel yükselişine ve hakimiyetine karşı…

TikTok’ta yapay zekayla üretilmiş binlerce cinsel içerikli çocuk videosu tespit edildi!

14 Aralık 2025

ChatGPT’ye ‘erotik modun’ ne zaman geleceği açıklandı!

14 Aralık 2025

Rus varlıkları süresiz donduruluyor mu?

13 Aralık 2025

Subscribe to Updates

Get the latest creative news from SmartMag about art & design.

HAKKIMIZDA
HAKKIMIZDA

Dijital Ekonomi, başta ekonomi olmak üzere hayatın her alanına ilişkin okuyucuların merak edebilecekleri, istedikleri konularda mümkün olduğunca yalın ve net bilgi alabilecekleri yeni nesil dijital medya platformudur.

Tüm görüş ve önerileriniz ile sitemizde yayınlanmasını istediğiniz yazılarınız, haberleriniz ve yorumlarınız için bizimle iletişime geçebilirsiniz.

e-posta: [email protected]

EDİTÖRÜN SEÇİMİ

Türkiye’ye özgü bir yapay zekâ yasası çıkartılabilir mi?

28 Kasım 2025

Bilişim dünyası Antalya’da buluşacak

18 Kasım 2025

Start-up’lar, geleceğin ortaklıklarını Türkiye e-Ticaret Haftası’nda kuruyor

4 Kasım 2025

D'KONOMİ TV

Kişisel veriler için güvenli rıza yönetimi

2 Nisan 2025

Siber güvenlikte Türkiye’nin atılımları ve zorluklar

31 Mart 2025

Türkiye’nin geleceğine yatırım

28 Şubat 2025
Facebook X (Twitter) Instagram LinkedIn YouTube
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Künye
  • SSS
  • Hesabım
  • Yasal
Telif Hakkı © 2021 - 2025 Sentez Medya Limited. Tüm hakları saklıdır.

Arama kısmına kelimeyi yazıp Enter tuşuna basın. Çıkmak için Esc tuşuna basın.

Web sitemizdeki içeriklerden en iyi şekilde yararlanmanızı sağlamak için 6698 Sayılı Kişisel Verilerin korunması Kanunu'na (KVKK) ve Avrupa Birliği Veri Koruma Tüzüğü'ne (GDPR) uygun olarak çerezleri kullanıyoruz. Sitenin düzgün çalışması için gerekli zorunlu çerezlerin kullanılmasını istemiyorsanız ziyaretinizi sonlandırmalısınız. Diğer çerezler yönünden ise lütfen tercihlerinizi belirleyiniz.
Çerez Aydınlatma MetniÇerez AyarlarıReddetKabul et
Manage consent
Zorunlu(Fonksiyonel) Çerezler
Her Zaman Etkin
Bazı çerezler, web sitesinin belirli bölümlerinin düzgün çalışmasını ve kullanıcı tercihlerinizin bilinmesini sağlar. İşlevsel çerezler yerleştirerek web sitemizi ziyaret etmenizi kolaylaştırıyoruz. Bu çerezleri açık rızaya gerek duymaksızın Kişisel Verilerin Korunması Kanunu 5/2-e ve f uyarınca Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması, İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması hukuki sebeplerine dayanarak kullanıyoruz.
ÇerezSüreAçıklama
cookielawinfo-checkbox-analytics11 ayBu çerez, GDPR Çerez İzni eklentisi tarafından ayarlanır. Çerez, "Analitik" kategorisindeki çerezler için kullanıcı onayını saklamak için kullanılır.
cookielawinfo-checkbox-functional11 ayTanımlama bilgisi, "İşlevsel" kategorisindeki tanımlama bilgileri için kullanıcı onayını kaydetmek için GDPR tanımlama bilgisi onayı tarafından ayarlanır.
cookielawinfo-checkbox-necessary11 ayBu çerez, GDPR Çerez İzni eklentisi tarafından ayarlanır. Çerezler, "Gerekli" kategorisindeki çerezler için kullanıcı onayını saklamak için kullanılır.
cookielawinfo-checkbox-others11 ayBu çerez, GDPR Çerez İzni eklentisi tarafından ayarlanır. Çerez, "Diğer" kategorisindeki çerezler için kullanıcı onayını saklamak için kullanılır.
cookielawinfo-checkbox-performance11 ayBu çerez, GDPR Çerez İzni eklentisi tarafından ayarlanır. Çerez, "Performans" kategorisindeki çerezler için kullanıcı onayını saklamak için kullanılır.
CookieLawInfoConsent1 yılİlgili kategorinin varsayılan düğme durumunu ve CCPA durumunu kaydeder. Yalnızca birincil çerez ile koordineli olarak çalışır.
viewed_cookie_policy11 ayÇerez, GDPR Çerez İzni eklentisi tarafından ayarlanır ve kullanıcının çerez kullanımına izin verip vermediğini saklamak için kullanılır. Herhangi bir kişisel veri saklamaz.
İşlevsel Çerezler
Kullanıcıların tercihlerini farklı internet sitesinin farklı sayfalarını ziyarette de hatırlamak için kullanılan çerezlerdir. Örneğin, seçmiş olduğunuz dil tercihinizin hatırlanması. İşlevsel çerezler yerleştirmek için açık rızanıza gerek duyuyoruz.
Analitik Çerezler
Kullanıcılarımız için web sitesi deneyimini optimize etmek için analitik çerezler kullanıyoruz. Bu analitik çerezler ile web sitemizin kullanımı hakkında bilgi ediniyoruz. Analitik çerezler yerleştirmek için açık rızanıza gerek duyuyoruz.
KAYDET & ONAYLA
Altyapı CookieYes Logo

Giriş Yap yada Kayıt Ol

Hoşgeldiniz!

Aşağıdaki alandan giriş yapabilirsiniz.


Şifremi Unuttum?